Obchod ASPEX store získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky. Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.


NajduZboží.cz

» Postup

Pokud není v popisu uvedeno jinak , tak je na všechny produkty v E-shopu ASPEX  záruka min. 24 měsíců. Pokud jste narazili na vadný produkt, který nefunguje , nebo nefunguje zcela korektně , tak Vám tímto návodem chceme pomoci urychlit Vaší reklamaci.

 

1  Připravte si Váš doklad o koupi a záruční list pokud je součást balení , kde najdete

    seriové číslo produktu a datum zakoupeného zboží.

 

2  Pokud záruční list není , nebo není vyplněn, tak Vám v obou případech postačí

    doklad o koupi  - faktura, kterou jste od nás obdrželi a která je součástí každého

    balíku. Zboží bez záručního listu dnes není žádná neobvyklá věc. Někteří výrobci

    prostě záruční listy nepoužívají. Nevyplněné záruční listy  již také nejsou

    žádnou výjimkou a autorizované servisy Vám musí vzít po dobu záruční doby

    zboží i na základě faktury.

 

3  Zkontrolujte, zda produkt, který chcete reklamovat, nemá autorizovaný servis.

    Většina značkových produktů ( fotoaparáty, LCD monitory, tiskárny atd. ) má

    svůj autorizovaný servis. Výrobci podporují vysokou kvalitu autorizovaných

    servisů a proto je rychlejší a snažší reklamovat Váš výrobek právě zde.

    Samozřejmě můžete vadné zboží zaslat k nám. My jej ale posíláme do úplně

    stejného autorizovaného servisu jako byste jej zasílal Vy. Když ovšem zboží

    zašlete do servisu přímo , zkrátí se celková doba odstranění vady o řádově až 7

    pracovních dní.

 

4  Jestliže produkt nemá autorizovaný servis, reklamujte výrobek u nás. Kontaktuje

   nás přes E-mail na info@aspex.cz a my Vám sdělíme další postup. Většinu přijatých

   žádostí o reklamaci se snažíme vyřešit ve stejný den. Zboží ve většině případů

   zašlete na naší adresu , kde bude zboží otestováno a bude Vám navrhnuta

   výměna . Pokud adekvátní produkt nebude na skladě , tak Vám sdělíme

   přibližný termín , kdy bude reklamace vyřízena. 

 

   Pokud máte jakékoliv dotazy , neváhejte a napište nám na info@aspex.cz

 

 

 

 

 

OTFlNDFm